معرفی کاتالوگ گروه صنعتی کومیر ماشین

معرفی کاتالوگ گروه صنعتی کومیر ماشین

گروه صنعتی کومیر ماشین یکی از گروه های فعال و موفق در عرصه صنایع و تولید زغال فشرده و انواع دستگاه های راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کشور است که علاوه بر خدمات دهی به هموطنان عزیز و راه اندازی خط تولید زغال در اکثر شهرهای ایران آماده صادرات نیز هستند و تاکنون هم با چندین کشور قرارداد همکاری داشتند.

کسانی که به دنبال راه اندازی خط تولید انواع زغال فشرده هستند می توانند با مشاوران و متخصصان کومیر ماشین در ارتباط باشند تا هم راهنمایی و مشاوره های لازم و ضروری را دریافت کنند و هم دستگاه های مورد نیاز خط تولید زغال را سفارش داده و خریداری نمایند. گروه صنعتی کومیر ماشین علاوه بر مشاوره و فروش انواع دستگاه های زغال ساز آماده نصب و راه اندازی و تست هر کدام از دستگاه های خود در محل مورد نظر مشتریان خود می باشد.

کاتالوگ کومیر ماشین

گروه صنعتی کومیر ماشین به تازگی کاتالوگی از انواع محصولات خود ارائه کرده است که شما کاربران عزیز می توانید این کاتالوگ را در وب سایت کومیر ماشین مشاهده کنید و خط تولید زغال خود را با مقبول ترین هزینه، بهترین کیفیت، کوتاهترین زمان ممکم و با نصب و راه اندازی و پشتیبانی راه اندازی کنید.

مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال برای افراد و سرمایه گذاری ایده آل و کسب درآمد فوق العاده عالی برای صاحب کسب و کار می تواند حافظ محیط زیست باشد. چرا که از قطع شدن درختان جلوگیری می کند. در سال های اخیر به دلیل کاهش منابع تجدید ناپذیر سوخت های فسیلی, افزایش هزینه ی سوخت و وخیم ترشدن مسایل زیست محیطی, تحقیقات در زمینه ی منابع انرژی تجدیدپذیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. لذا برای کاهش آلودگی محیط زیست وگازهای گلخانه ای که در اثر سوختن یا یا دفن بقایای بیومس (زیست توده) ایجاد می شوند, زغال تولید شده از منابع تجدیدپذیر به ویژه زغال فشرده به عنوان سوخت جایگزین مورد توجه قرار گرفته است.

تاثیر راه اندازی خط تولید زغال فشرده بر محیط زیست

زغال فشرده از ضایعات خشک نظیر چوب حاصل از هرس درختان، ضایعات حاصل از صنایع چوبی، خاک اره، پوسته شلتوک و کاه درختان به دست می آید. به دلیل کمبود منابع چوبی, وجود مناطق صعب العبور و مسائل زیست محیطی ایران بازار مناسبی برای تولید و مصرف زغال فشرده می باشد. از این رو در این پژوهش، امکان تولید زغال در ایران, مزایای حاصل از آن و پتانسیل های موجود بررسی شده است.

با این توضیحات ارائه شده امیدوارم که خطوط تولید زغال فشرده بیشتری راه اندازی شود تا از قطع شدن درختان و آسیب زدن به محیط زیست و منابع طبیعی جلوگیری شود. گروه صنعتی کومیر ماشین با ارائه کاتالوگ کامل خود در اختیار هموطنان عزیز و حتی افراد سرمایه گذار در خارج از کشور می باشد تا با مشاهده این کاتالوگ سفارشات خود را در وب سایت ثبت کنند و در اندک زمان ممکن خط تولید زغال فشرده را راه اندازی کنند.

One thought on “معرفی کاتالوگ گروه صنعتی کومیر ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
به مشاوره نیاز دارید ؟
سلام ،
سوالی دارید در خدمتیم