مزایای دستگاه های زغال فشرده کومیر ماشین

مزایای دستگاه های زغال فشرده کومیر ماشین

مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه زغال ساز و به حالت چوب صنعتی در می آید و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق می شود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با آن بوده و ریز دانه های چوب از داخل شهر و کارگاها جمع اوری شده و در نتیجه مواد اولیه ارزان و مجانی در دست داریم که می توانیم ان را به یک محصول سود آور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.

دستگاه زغال ساز

در تهیه ی هر محصول مهم ترین نکته علاوه بر کیفیت آن محصول هزینه ی آن می باشد، قیمت دستگاه زغال ساز فشرده و زغال چینی به دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودنش از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است.

در زغال فشرده هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نمی شود.

دستگاه خط تولید زغال ساز فشرده و خط تولید زغال فشرده و زغال چینی به دلیل فشرده سازی زغال که از ضایعات چوب، پوسته ی گردو، بادام و خاک اره و … به وجود می آید ساخته شده است. این  دستگاه با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد.

کار اصلی این دستگاه این است که ضایعات چوب و باقی مانده های گیاهان کشاورزی و جنگلی را فشرده سازد.

قابلیت دستگاه زغال فشرده نسبت به قیمت  و سود آن

قابلیت دستگاه زغال ساز

با توجه به قابلیت دستگاه زغال فشرده می توان گفت قیمت این دستگاه بسیار مناسب می باشد و مقرون به صرفه است. زیرا این دستگاه از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد که یکی از این مزایای تولید زغال درجه عالی با توان تولید ی ۳۰۰ کیلو گرم تا ۱۵ تن در هر ۸ ساعت کاری می باشد که این دستگاه را به محصولی بی رقیب در ایران تبدیل کرده است.

خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده، در دسته بندی ماشین آلات، جزو کوره های تولید زغال قرار می گیرد. مواد اولیه آن ضایعات خاک اره می باشد که برای ساخت زغال فشرده از آن استفاده می شود. زغال چوب، از کربن خالص به نام char، ساخته شده که توسط پختن چوب در یک محیط با اکسیژن کم و در یک روند طولانی که می تواند روزها طول بکشد، انجام می گیرد. در طی این پروسه، سوختن ترکیبات فراری مانند آب، متان، و هیدروژن صورت گرفته و کربن خالص باقی می ماند.

زغال فشرده (یا بریکت) یک بلوک فشرده از گرد و غبار زغال سنگ یا سایر مواد زیستی توده های قابل احتراق مانند زغال چوب، خاک اره، تراشه چوب و زغال سنگ نارس می باشد. بریکت اصطلاحی از زبان فرانسوی است و گویای این نکته است که زغال فشرده شباهت ظاهری با آجر دارد.

زغال فشرده که از خاک اره درست شده، به دلیل ماندگاری بالای آن و نوع احتراق خوبی که دارد  بیشتر در کبابی ها و رستوران ها و قهوه خانه ها و مصارف خانگی استفاده میگردد. البته به عنوان سوخت حرارتی نیز در تعدادی از  کارخانه ها استفاده می شود . درخط تولید زغال فشرده از ضایعات مواد طبیعی استفاده می شود و به نوعی، بازیافت این مواد دورریخته شده، به موادی با ارزش اقتصادی بیشتر تبدیل  می شود.

گروه صنعتی کومیر ماشین

گروه صنعتی کومیر ماشین یکی از تولید کنندگان انواع دستگاه های زغال فشرده می باشند که تمامی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی تولید و عرضه می کند. برای مشاهده انواع دستگاه های گروه صنعتی کومیر ماشین می توانید به صفحه آپارات کومیر ماشین مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
به مشاوره نیاز دارید ؟
سلام ،
سوالی دارید در خدمتیم