بازدید مشتریان کومیر ماشین از خطوط تولید

بازدید مشتریان کومیر ماشین از خطوط تولید

گروه صنعتی کومیر ماشین در امر تهیه و توزیع مواد اولیه با بالاترین کیفیت، ساخت و تامین قطعات دستگاه زغال ساز ، راه اندازی خط تولید زغال فشرده، نصب و آموزش خط تولید زغال فشرده و ساخت دستگاه اکسترودر،دستگاه سرند، دستگاه خشک کن، ساخت پالت و پالت خفه کن و غیره نیز فعالیت داشته و از شما تولید کنندگان و کارآفرینان در زمینه تولید زغال فشرده حمایت می کند. خط تولید زغال فشرده و کسب و کار زغال فشرده به دلیل آنکه ضایعات تبدیل به زغال می شود سود دهی خوبی داشته و یک شغل پر درامد محسوب می شود.

کیفیت دستگاه زغال ساز

دستگاه های زغال شرکت کومیر ماشین با دقت و کیفیت بسیار بالایی تولید شده و قابل رقابت با بازار جهانی میباشد و به همین دلیل ما با خیالی آسوده ۵ سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می دهیم و امکان بازدید مشتریان را از خط تولید خود را فراهم کرده ایم.

تولید دستگاه زغال ساز

گروه صنعتی کومیر ماشین ، تولید کننده دستگاه های زغال ساز در کشور یکی از تامین کنندگان مواد اولیه تولید زغال و همچنین تامین کنندگان دستگاه زغال ساز می باشد که شمارو از صفر تا صد شروع یک کار پرسود همراهی خواهد کرد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

اگر شما قادر به مراجعه حضوری به کارخانه تولیدی کومیر ماشین و بازدید از خط تولید و دستگاه ها نمی باشید  می توانید به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه صنعتی کومیر ماشین و در صفحه آپارات کومیر ماشین فیلم های بازدید از کارخانه را مشاهده بفرمایید و خط تولید زغال فشرده خود را راه اندازی کنید.

4 thoughts on “بازدید مشتریان کومیر ماشین از خطوط تولید

    • saber says:

      نشاسته متداول ترین چسب است اگرچه معمولاً گران است. به طور کلی حدود ۴ تا ۸ درصد نشاسته برای تهیه بریکت مورد نیاز است. منابع نشاسته می تواند نشاسته ذرت، نشاسته گندم، آرد برنج، آرد کاساوا، نشاسته سیب زمینی و غیره باشد.

    • saber says:

      سلام و صبح بخیر. در خدمت هستیم می توانید شماره تماستان را بگذارید تا همکاران تماس گرفته و هماهنگ کنند. در غیر این صورت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:
      تلفن همراه: ۰۹۱۰۰۹۶۸۰۵۶
      تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۲۸۷۱۴۷ – ۰۲۱۵۵۲۸۷۱۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
به مشاوره نیاز دارید ؟
سلام ،
سوالی دارید در خدمتیم