انواع خط تولید زغال

خط تولید زغال در کشور ایران به دلیل وجود مواد اولیه زیاد و ارزان قیمت ، بسیار سود آور است . راه اندازی خط تولید زغال در خاورمیانه یک صنعت جدید به شمار می آید و زغال تولید شده ارزش صادرات به کشورهای اروپایی و عربی را دارد . در ادامه انواع خط تولید زغال را معرفی نموده ایم ، با ما همراه باشید…

 

خط تولید زغال حبه ای

زغال فشرده از خاک زغال که به نام های زغال حبه ای یا قالبی نیز مشهور است و قابل شکل دهی در فرم های متنوع به صورت مکعب توخالی یا توپر، استوانه، استوانه توخالی و … می باشد. این نوع زغال کیفیت بالایی برای صادرات دارد و یکی از پربازده ترین نوع خط تولید زغال است همچنین تولید این زغال بدون ایجاد آلایندگی و دود و بو می باشد.

زغال حبه ای مکعبی توخالی

دستگاه های مورد استفاده در خط تولید زغال حبه ای شامل آسیاب، میکسر، اکسترودر، تسمه نقاله همراه برش تربر و خشک کن می باشد.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال حبه ای با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ کیلوگرم در هر شیفت کاری توسط گروه صنعتی کومیر ماشین، برابر با ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

خط تولید زغال فشرده از خاک اره

زغال فشرده از خاک اره که به زغال چینی نیز معروف است یکی از رایج ترین زغال های موجود در بازار می باشد که مصرف آن در داخل کشور بسیار زیاد می باشد.

زغال فشرده از خاک اره

دستگاه های مورد نیاز در خط تولید زغال فشرده شامل سیستم خشک کن، سرند، مکنده، سیکلن، لوله های سینوسی، اکسترودر، پالت، خفه کن و کوره می باشد.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده از خاک اره با ظرفیت تولید ۵۰۰ کیلوگرم در هر شیفت توسط گروه صنعتی کومیر ماشین، معادل ۲۱۰ میلیون تومان می باشد.

 

خط تولید زغال فشرده هیبریدی

تولید زغال فشرده هیبریدی با استفاده از دستگاه اکسترودر هیبریدی انجام میپذیرد و هزینه راه اندازی این خط تولید با ظرفیت تولید ۴۰۰ کیلوگرم زغال در هر شیفت کاری در گروه صنعتی کومیر ماشین، معادل ۲۴۰ میلیون تومان می باشد.

 

خط تولید زغال کبابی فلافلی

زغال فلافلی کبابی که به نام زغال توپی نیز شناخته میشود نوعی زغال فشرده از خاک زغال یا زغال سنگ می باشد که توسط دستگاه ها به شکل گرد درآورده میشود و مناسب کباب کردن مواد غذایی بوده و هم در بازار داخلی و هم در صادرات، بسیار پر طرفدار می باشد.

دستگاه های مورد نیاز در خط تولید زغال توپی شامل آسیاب، دستگاه اکسترودر، کوره و دستگاه خشک کن می باشد.

هزینه راه اندازی این خط تولید با ظرفیت تولید ۵۰۰۰ کیلوگرم در هر شیفت توسط گروه صنعتی کومیر ماشین معادل ۲۲۰ میلیون تومان می باشد.

در خط تولید زغال کبابی برای تولید زغال مرغوب تر، باید حجم دستگاه ها بزرگ باشد تا چوب بیشتری در آن جا بگیرد، در همین راستا، گروه صنعتی کومیر ماشین موفق به طراحی و تولید کوره های صنعتی مخصوص زغال کبابی شده است که حجم واقعی معادل با ۵۰۰۰ کیلوگرم چوب را دارا می باشد و هزینه آن برابر با ۲۵۰ میلیون تومان است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تولید زغال ، کوره زغال و کوره صنعتی زغال به وب سایت گروه صنعتی کومیر ماشین مراجعه نمایید یا با شماره ۰۹۱۰۰۹۶۸۰۵۶ تماس حاصل فرمایید.

2 thoughts on “انواع خط تولید زغال

  1. محمودیان says:

    با عرض سلام و وقت بخیر
    میشه اطلاعات بیشتری راجب خط تولید زغال چینی بدید بنده قصد راه اندازی این خط تولید رو دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم و اینکه آیا سود دهی خوبی داره یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع گفتگو
به مشاوره نیاز دارید ؟
سلام ،
سوالی دارید در خدمتیم